حواستون باشه اینجوری نشه
aghushe eshgh
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید



نويسندگان
roya

آخرین مطالب


 
شنبه 18 آذر 1391برچسب:, :: 20:49 :: نويسنده : roya

ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟
دختر :بله ،شما؟
ناشناس : من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم !!
... ... ...
... ... -------

شماره ناشناس بعدی :

ناشناس : دوست پسر داری؟
دختر : نه نه اصلا
ناشناس : من دوست پسرتم ... واقعا که ...
دختر : عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!!
ناشناس : خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو....! 

 

                                                                        

 

 



نظرات شما عزیزان:

از جنس سکوت
ساعت14:35---28 آذر 1391
پاسخ:مراقب باش.داداش داری؟؟

ساعت16:01---23 آذر 1391
پاسخ: ;))

فاطمه
ساعت16:00---23 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: